حتما بخوووووونین‘عالیه.....

❤باتــــــــــــــلاق عشــــــق❤

 

پسر:ضعيفه دلمون برات تنگ شده بود گفتيم بيايم زيارتتون كنيم...

 

 

دختر:تو باز گفتي ضعيفه؟...

 

 

پسر:خب ...منزل...بگم چطوره؟....

 

 

دختر:واي....ازدست تو

 

 

پ:باشه ......ببخشيد ويكتوريا خوبه؟

 

 

د:اه اصلا باهات قهرم....

 

 

پ:باشه بابا تو عزيز مني خوب شد؟آشتي؟..

 

 

د:اشتي ....راستي گفتي دلت چي شده بود...؟

 

 

پ:دلم....؟اها يكم مي پيچيد!از ديشب تا حالا.....

 

 

د:واقعا كه....

 

 

پ:خب چيه....نميگم.مريضم اصلا خوبه؟

 

 

د:لوووووووس!

 

 

پ:اي بابا...ضعيفه اين دفعه اگه قهر كني ديگه نازكش نداري ها......!

 

 

د:بازم گفتي اين كلمه رو....

 

 

پ:خب تقصير خودته....تو كه ميدوني من اونايي رو كه دوست دارم رو دوست دارم اذيت كنم....حالا هي نقطه ضعف بده دستم....

 

 

د:من....از دست تو چكار كنم....

 

 

پ:شكر خدا....دلم هم پيچميخورد...چون تو تب وتاب ديدن تو بود....

 

 

د:چه دل قشنگي داري تو چقد به سادگي دلت حسوديم ميشه....

 

 

پ:صفاي وجودته خانوم...

 

 

د:ميدووني....دلم تنگه...برا پياده روي هامون ...برا سرك كشيدن تو كتاب فروشي ها....برا بوي كاغذاي نو...برا شونه به شونه راه رفتن هامون....ونگاه حسرت بار بقيه....اخه هيچ زني مردي مثه مرد من نداره كه....

 

 

پ:ميدونم دل منم تنگه...برا آسمون چشات....براي خونه اي كه تو خيالمون ساخته بوديم ومردش من بودم....1

 

 

د:آخ....چه روزايي بود چقد دلم هواي دستاي مردونتو كرده...وقتي دستام تو دستات گره ميخوردن....مجنون من....

 

 

پ:......

 

 

د:چت شد؟چرا چيزي نميگي؟.....

 

 

پ:......

 

 

د:منو نگاه كن ببينم!!!

 

 

پ:.....

 

 

 

د:الهي من بميرم...چشات چرا نمناك شده ...؟فدات شم

 

 

پ:........(گريه)

 

 

 

د:چرا گريه ميكني؟

 

 

پ:چرا نكنم....ها؟

 

 

د:مرد من جلو اين همه آدم گريه كنه؟بخند ديگه....بخند...اگه گريه كني منم گريه ميكنم ها...

 

 

پ:باشه تسليم....گريه نميكنم ...اما..نميخندمم...

 

 

د:آفرين....حالا برا كادو ولنتاينم چي خريدي؟

 

 

پ:تو كه ميدوووني..من از اين لووووس بازي ها خوشم نماد ولي امسال برات يه كادو خوب اوردم....

 

 

د:چي؟

 

 

پ:.....

 

 

د:چي شد چرا بازم ساكت شدي؟

 

 

پ:برات كادو...(هق هق)گريه....يه دسته گل گلاين....يه شيشه گلاب....ويه بغض طولاني.....تك عروس گورستان.....پنجشنبه ها ديگر خيابون ها بدون تو صفايي نداره.....اينجا كنار خانه ي ابديت مي نشينم وفاتحه ميخوانم....

 

 

نه....اشك وفاتحه

 

 

نه اشك و دلتنگي وفاتحه ومرور خاطرات باهم...

 

 

امان خاتون من....تو خيلي وقته.......

 

 

هاي نخورده ام.....چشمهاي پف كرده از بي خوابيم....ولباس اتو نكشيده ام نباش...

 

بعد از تو ديگر مرد نيستم اگر بخندم!!!


نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت22:48---10 اسفند 1391
شب سردیست و من افسرده
راه دوریست و پایی خسته
تیرگی هستو چراغی مرده
میکنم تنها از جاده عبور
دور ماندند ز من ادمها
سایه ای از سر دیوار گذشت
غمی افزود مرا از غمها
فکر تاریکیو این ویرانی
بی خبر امد تا با دل من
قصه ها ساز کند پنهانی
نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر سحر نزدیک ست...


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت16:57---7 اسفند 1391
شاهکار بود آجی

اسما
ساعت6:49---29 بهمن 1391
خیلی قشنگ بود.اشکمو دراوردی.آرزوداشتم یکی اینجوری منو بخوا.به وب منم بیاد

شهاب
ساعت0:42---11 بهمن 1391
چوب کاری میکنین خانوم.............وب من ک ب پای وب شما نمیرسه......تبریک میگم بابت مطلبت بعد از 5سال اشکمو در آوردی...... یادم افتاد آدمم.....احساس دارمپاسخ:,واقعا؟ نه عزیزم اینجوری نگو همه ی آدما احساس دارن مگه میشه؟!

f@rzin
ساعت18:14---26 دی 1391
نیستی حالم خرابه تو رو با یکی دیگه دیدم
داغون شدم مردم ولی باز تو رو بخشیدم
نیستی دلشوره دارم می بینم تو رو تو چشماش
این تقدیر بی رحمه با قلبم عشق من برو نزار تنهاش...
سلااااااااااااااااام
خوبی


Mohsen
ساعت17:21---21 دی 1391
به تو هجوم مي آورند آدمها...

نيمه شب...

با همه ي آنچه در پس ذهنت برايت باقي گذاشته اند...!

آدم ها تمام نمي شوند...

تقصير برگ ها نيست...

آدمها همين اند...!

نفس مي دهي، له ات مي كنند!
پاسخ:grate


ali
ساعت19:51---20 دی 1391
salam matlabet aliii bood mesle hamishe mer30 az inhamee ehsas };-

f@rzin
ساعت12:13---13 دی 1391
یه مدت مدیده هو چشام تو رو ندیده هو
پریده رنگ عشق تو رنگ منم پریده هو


تا حالا عاشق شدی؟ به کسی شده دل بدی
یهو از دستش بدی دورت بگردم
تا حالا شده دستتو بزاری روی قلبتو
یکی هم نیست به تو بگه دورت بگردم

تا حالا شده قلبتو بگیری روی دستتو
بهت بگن عاشق عاشق عاشق...


f@rzin
ساعت22:45---12 دی 1391
چه بی اندازه می خوامت چقد زود عاشقم کردی
تو از تو خلوت چشمام یه دنیا بغضو کم کردی
چه بی اندازه درگیره نگاهه آسمونیتم
چه تو خوابو چه بیداری به دنبال نشونیتم


@}
عسسسسسسسسسیس
خلاصه جواب ما رو ندادیا;-


عاشقانه های نفس
ساعت12:47---11 دی 1391
من ماندم و 16 جلد لغت نامه،

که هیچ کدام از واژه هایش مترادف این "دلتنگی"های لعنتی نمیشود
کاش دهخدا میدانست دلتنگی معنا ندارد !
درد دارد...


f@rzin
ساعت18:26---10 دی 1391
يلى بده دلت هــــواى روزهــــايى رو بكنه كه ميــــــــدونى ديگه نميـاد:

f@rzin
ساعت9:32---10 دی 1391
نگو این آخرین دیدار ما رو به زواله
بی قرارت می شمو...
نگو اینجا که هستیم لبه مرزه
آخه من دلم می لرزه
بیا برگردیم به برگشتن می ارزه...


f@rzin
ساعت0:31---3 دی 1391
این بهای عاشقی ست:


تنهایی_زخم_دل شکستگی_فاصله_افسردگی


پس چرا عاشق می شوی؟؟؟


پاسخ:سوال که نبود؟!
پاسخ:دست خود آدم که نی


f@rzin
ساعت21:41---1 دی 1391
میسی بدک نیسم...

یه چن روزی نبودم دلم واسه نت تنگ شده بود...
پاسخ:مرسی از حظورت


f@rzin
ساعت16:54---25 آذر 1391
با من باشو بزار با تو باشم
دلم می خواد تو دل تو جا شم

دوست داشتن را فقط با تو می فهمم
پس عشق رو از دنیام نگیر...


شهاب
ساعت12:21---25 آذر 1391
سلام

اونی ک گفتی این چیه همونطور ک نوشتم جوابه
شما هم لینک شدی یادت نره لینکم کنی
راستی مرسی بابت نظرت وب شما هم خوبه


f@rzin
ساعت23:21---22 آذر 1391
نه نروووووووووووووووووووووووووووو و....
تنهام نزار...
من عاشقتم دیوونه وار...

نه نرو...


f@rzin
ساعت21:09---22 آذر 1391
این روزای شاد تو می گذره عشقم
تو که هستی پیش اون می میرم عشقم
می دونم خوش می گذره با اون عشق تازتو
یه روزی منم بودم کنار تو تو قلب تو


f@rzin
ساعت9:57---22 آذر 1391
یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره می مونه
آینده سهم منو توء اینو این فاصله می دونه

هر لحظه ی این دوری برای من یه کابوسه
اما اینم می گذره...
اینقد بهت فکر کردم غیر تو رو یادم نیست
اینجور رسیدن بهتره...
برای من مهم نیست که تقدیرمون چه جوری رقم خورد
نشون میدم که با عشق به تقدیرم میشه دست برد



lev
ساعت21:21---17 آذر 1391
كاش آنقدرقدرتمند بودم كه دنيارابه كامت بچرخانم، اما كسي راميشناسم كه قادر مطلق است، ازاوميخواهم برايت بهترينهارا.

اجی محدثه
ساعت14:18---17 آذر 1391
خهلی جالبب بووووووووووود


f@rzin
ساعت0:05---12 آذر 1391
من به دستای خدا خیره شدم معجزه کرد
معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد
جاده تحویل بهاره حامو زیبا کن
رو به دستای تو رو به روی قلبم وا کن...


f@rzin
ساعت22:39---11 آذر 1391
کاش اشک تو رو سرنوشت ازم نگیره
می ترسه دلم بعد رفتنت بمیره
اگه خاطره هام یادم میارن تو رو
لا اقل از تو خاطره هام نرو...

بمون...
دل من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو زندگیم سیاهه بی تو
نمی تونم...




armin
ساعت19:34---10 مهر 1391
salam mahsa jan mamnonam omadi webam manam adslam kharabe namitonam byam bbakhshid mr30 b yadami

f@rzin
ساعت22:41---6 مهر 1391
ترسم من اینه که روزی
روی قولم پا بزارم
واسه بدبینیو حرفات
تو رو تنها بزارم

ترس من از خنده های
تلخو بی روح لب توست
کاش بدونی دل تنهام
گم شده تو این شب تو...

سلاااااااااااااااااااااااااا م
عسسسسسسسسسسسسیس
خووووووووووووووووووووفی


f@rzin
ساعت23:27---5 مهر 1391
تو رو دوست دارمت قد یا 2نیا
می خوام باهام باشی تو خواب و رویا
میدونی بهترین روزامو با تو بودم عشقم
بیا با هم باشیم هر جا دلت خواست


هم نفس
ساعت19:12---5 مهر 1391
دیگر نمانده هیچ به جز وحشت سکوت
دیگر نمانده هیچ به جز آرزوی مرگ
خشم است و انتقام فرومانده در نگاه
جسم است و جان کوفته در جستجوی مرگ
تنها شدم ، گریختم از خود ، گریختم
تا شاید این گریختنم زندگی دهد
تنها شدم که مرگ اگر همتی کند
شاید مرا رهایی ازین بندگی دهد
تنها شدم که هیچ نپرسم نشان کس
تنها شدم که هیچ نگیرم سراغ خویش
دردا که این عجوزه ی جادوگر حیات
بار دگر فریفت مرا با چراغ خویش
اینک شب است و مرگ فراراه من هنوز
آنگونه مانده است که نتوانمش شناخت
اینک منم گریخته از بند زندگی
با زندگی چگونه توانم دوباره ساخت ؟


f@rzin
ساعت16:06---5 مهر 1391
ای خدای مهربون دلم گرفته
از این ابر نیمه جون دلم گرفته
از زمینو آسمون دلم گرفته

آخه اشکامو ببین دلم گرفته
تو خطاهامو نبین دلم گرفته
تو ببخش فقط همین دلم گرفته


f@rzin
ساعت15:37---5 مهر 1391
دوباره نمی خوام...
چشای خیسمو کسی ببینه
یه عمره حالو روز من همینه
کسی به پای گریه هام نمی ششششششششششششینه


f@rzin
ساعت23:11---3 مهر 1391
می میرم اگه از تو نشونی نمونه عزیزم...


amir
ساعت23:15---30 شهريور 1391
یکنفر در هـمین نزدیکــی ها

چــیزی

به وسعت یک زنــدگی برایت جا گذاشته است

خیالـــت راحت باشد

آرام چشمهایت را ببــند

یکنفر برای همه نگرانـــــی هایت بیــدار است

یکنفر که از همه زیبایی های دنیــا

تـنهـا تـــو را بـــــاور دارد ...


f@rzin
ساعت20:14---27 شهريور 1391
بعضی شبا دلتنگ میشم
براااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا
یه بوسه از لبات...
خدا هنوووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووز
دوسش دارم
می خوام باشم باهااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااات



پسرک بارانی
ساعت17:23---21 شهريور 1391
very nice
پاسخ:ممنوووووونم بازم بيا


ehsan
ساعت21:04---7 شهريور 1391
salam mahsa

khobi mahsa jan mano bayad link koni badesh ke man biyam link konam chon sistema linke khodkar nemikonan abji badesham ye pishnahad barat daram age khasti bego ta pishnahadamo bedam darmorede weblageپاسخ:خوشهالم ميكني منتظر پيشنهادتم ممنوووووووووووووووون


محكوم بيگناه
ساعت2:04---24 مرداد 1391
سلام عالي بودپاسخ:مرسي

مهدی
ساعت23:05---15 مرداد 1391
آدمك آخر دنياست بخند ... آدمك مرگ همين جاست بخند

دست خطي كه تورا عاشق كرد ... شوخي كاغذي ماست بخند

آدمك خر نشوي گريه كني ... دنيا سراسر سراب است بخند

آن خدايي كه بزرگش خواندي ... به خدا مثل تو تنهاست بخند


ghasem
ساعت16:31---5 مرداد 1391
سلام مهسا جون مرسی که امدی لینکت کردم منو بااسم دل دیونه وادرس ‏www.ghasemm.loxblog.comلینکم کن

sara
ساعت10:26---4 مرداد 1391
واي مهساجون عالي بود خيلي لذت بردم
پاسخ:ميسي دوست گلم......بازم بياي1


مهدی
ساعت11:37---3 مرداد 1391
س مرسی دوباره بیایی پیشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 2 مرداد 1398برچسب:,سـاعت 15:25 نويسنده ❤mahsa
яima